Regulamin - zasady rezerwacji internetowych
1.Rezerwacje online - www.gdynia.bialyslon.pl
a) Klient wybiera wygodny dla niego termin oraz liczbę osób.
b) Klient ma możliwość wybrania oferty i standard pokoju, które są widoczne w panelu rezerwacyjnym.
c) Po zapoznaniu się z wybraną ofertą i wyposażeniem pokoju, Klient przechodzi do podsumowania rezerwacji gdzie należy wypełnić dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
d) Następnie klient ma możliwość wybrania płatności
- bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online rozliczenie płatności udostępnione na stronie www.bialyslon.pl obsługuje podmiot zewnętrzny Tpay.
- Standardowy przelew bankowy zrealizowany w ciągu 48h
- Płatność na miejscu (tylko w wybranych ofertach).
e) Po zaakceptowaniu płatności klient zostanie automatycznie powiadomiony emailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji. W potwierdzeniu rezerwacji znajdują się informację: dane hotelu, imię, nazwisko klienta, data przyjazdu i wyjazdu, całkowity koszt, koszt zadatku, koszt do dopłaty. Pozostałą kwotę należy wpłacić od razu po przyjeździe do obiektu kartą lub gotówką. W przypadku płatności standardowym przelewem w dniu rezerwacji zostanie przesłane tylko potwierdzenie wstępnej rezerwacji.
2. Rezerwacje telefoniczne
a) Sprawdzenie dostępności w wybranym przez klienta terminie
b) Po zapoznaniu się z ofertą, lokalizacją i standardem pokoju i zaakceptowaniu ich klient jest proszony o podanie imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz emaila.
c) Po dokonaniu rezerwacji telefonicznej, automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji wiadomością SMS lub emailem, w zależności od wcześniej wybranej opcji przez klienta.
d) W zależności od wybranej oferty, standardu pokoju, terminu może obowiązywać wpłata zadatku, wpłata całości. Klient może wybrać płatność
- Link do płatności (obsługiwany przez podmiot zewnętrzny Tpay) przesłany do klienta przez wiadomość SMS lub emailem, w zależności od wcześniej wybranej opcji przez klienta.
- Standardowy przelew bankowy zrealizowany w ciągu 48h
Po zrealizowaniu płatności zostanie przesłane potwierdzenie płatności.
e) Jeśli był wpłacony tylko zadatek pozostałą kwotę należy uregulować w dniu przyjazdu, płatność może być kartą lub gotówką.
3. Odstąpienie od umowy
Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.
4. Anulowanie rezerwacji lub zmiana terminu.
a) W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją telefonicznie 66 22 37 003 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
b) Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bez kosztowne jeżeli została zgłoszona w sposób określony w pkt.4 lit a) najpóźniej na minimum 1 dzień przed planowanym przyjazdem.
c) Anulowanie rezerwacji jest bez kosztowna jeżeli zostało zgłoszone w sposób określony w pkt. 4 lit a) najpóźniej na minimum 7 dni przed planowanym przyjazdem.
W takim przypadku – Obiekt zwróci klientowi wpłacony zadatek na to samo konto bankowe, z którego Klient dokonał przelewu zadatku na rachunek bankowy Usługodawcy, w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji rezerwacji z potwierdzeniem numeru konta bankowego na który dokonany ma zostać zwrot zadatku.
* Oferta bezzwrotna
- Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bez kosztowne jeżeli została zgłoszona w sposób określony w pkt.4 lit a) najpóźniej na minimum 1 dzień przed planowanym przyjazdem.
- W przypadku Anulacji Rezerwacji pieniądze pozostają w Hotelu. Anulacje w ofercie bezzwrotnej wiążą się z utratą pełnej kwoty.
d) W przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym w pkt. 4 lit c) lub w przypadku nie pojawienia się Klienta w obiekcie Biały Słoń w terminie rozpoczynającym pobyt - cała kwota ulega zatrzymaniu przez Obiekt.
e) W przypadku niewykorzystania vouchera ( zaproszenia ) do upływu terminu jego ważności określonego w potwierdzeniu rezerwacji jako data końcowa zadatek w rozumieniu art. 394 k.c. ulega zatrzymaniu przez Usługodawcę.
5. Reklamacje
a) Reklamacje dotyczące usług hotelowych gość winien składać niezwłocznie w recepcji hotelu, celem ich weryfikacji, oceny i możliwości naprawy/ usunięcia przez obiekt. Reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawa złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia.
b) Reklamacje dotyczące źle wystawionych rachunków/faktur można przesyłać na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. Zameldowanie / Wymeldowanie
Samoobsługowe zameldowanie od godziny 14:00. Klient dostanie wiadomość SMS z kodem dostępu do obiektu i pokoju po wcześniejszej płatności.
Wymeldowanie jest do godziny 10:00
7. Dane Akceptanta
Hostel Biały Słoń Zbigniew Kierzkowski
81-001 Gdynia, ul. Masztowa 5a
NIP 958 005 49 44, Regon 191503649
7. Dane osobowe
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zbigniew Kierzkowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Hostel Biały Słoń Zbigniew Kierzkowski w 81-001 Gdynia, ul. Masztowa 5a, obiekt przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem – w oparciu o przepisy. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO. Dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z naszą Polityką Prywatności, z którą możesz zapoznać się tutaj: http://gdynia.bialyslon.pl/regulamin/
8. Akceptacja Regulaminu
Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.